Datum konání: 1. 7. 2020 - 31. 8. 2020
OBCI OTRADOV SE PODAŘILO ZÍSKAT DOTACI Z PROGRAMU OBNOVY VENKOVA
Obec Otradov zažádala koncem roku 2019 o investiční dotaci na „Modernizaci venkovních prostor objektu občanské vybavenosti (kulturní zařízení)“.
Celkové náklady na akci činí 300 000,-Kč.
Žádost o dotaci činila ve výši 150 000,- Kč (tj. 50% ze skutečných nákladů vynaložených na akci).
150 000,- Kč bude hrazeno z rozpočtu obce.
Výše poskytnuté dotace činí 80 000,- Kč.
V současné finanční situaci Pardubického kraje si velmi vážím toho, že i přes veškeré obrovské peníze vynaložené s COVID 19, poskytuje obcím finanční prostředky na zrealizování akcí a modernizaci obcí.
Za poskytnuté finanční prostředky a prostředky z rozpočtu obce bude realizována výstavba nového dřevěného přístřešku, osazení prostoru novými odpadkovými koši a stojany na kola. Součástí akce bude vybudování zázemí pro přípravu občerstvení (venkovní krb).
Mgr. Petra Pražanová, starostka
Datum konání: 1. 7. 2020 - 31. 8. 2020
DĚTSKÉ HŘIŠTĚ V NAŠÍ OBCI
Zastupitelstvo obce se rozhodlo realizovat investiční projekt „Dětské hřiště – I. Etapa“.
V první polovině července 2020 zahajujeme poptávku stavebních prací, porovnávání
nabídkových cen prací a herních certifikovaných prvků.
Novostavba dětského hřiště bude realizována na ploše u objektu občanské vybavenosti
(místního hostince).
Jedná se o prostor určený jako herní a relaxační pro děti. Součástí vybudování dětského
hřiště je také osazení 5-ti kusů herních prvků.
V budoucnosti by mělo být dětské hřiště rozšířeno o „Víceúčelové hřiště – II. Etapa“, které by mělo sloužit pro hru na tenis, volejbal a nohejbal. Pro výstavbu II. Etapy se budeme snažit zajistit finanční prostředky prostřednictvím vyhlášených dotačních výzev.
Datum konání: 1. 7. 2020 - 31. 7. 2020
PRACOVNÍ UPLATNĚNÍ V NAŠÍ OBCI
Obec Otradov zažádala o vytvoření dalších pracovních pozic pro naše občany.
Úřad práce ČR schválil příspěvek na veřejnou službu pro uchazeče od 1.7.2020.
V současnosti má naše obec 4 zaměstnance.
Velmi si vážíme výborné spolupráce s Úřadem práce ČR.
Datum konání: 26. 6. 2020 - 15. 7. 2020
SBĚR ŽELEZA
Vážení občané,
mnohokrát děkujeme, že jste se zapojili do sběru železa. Vybrané
množství železného odpadu bylo o váze 3 360 kg, a to v celkové
výši 8 400,- Kč.
Výtěžek bude použit na dětský den.
Děkujeme za spolupráci.
Zastupitelstvo obce Otradov
Datum konání: 22. 6. 2020 - 25. 6. 2020
Datum konání: 21. 6. 2020 - 30. 6. 2020
Paní starostka přivítala přítomné spoluobčany, sestry a bratry hasiče.
Seznámila přítomné, proč obec Otradov zakoupila nový dopravní automobil:
"Obec Otradov se rozhodla na základě dotační výzvy Ministerstva vnitra a Pardubického kraje pořídit nový dopravní automobil. Nastalé události z minulého víkendu, kdy jen opravdu velmi málo chybělo k tomu, aby se opět na pouťovou neděli opakovala velká povodeň, která byla před 59 lety, nás všechny utvrdily v tom, že pořízení nového dopravního automobilu, byl krok správným směrem. Zásahová jednotka našeho sboru velmi rychle a ochotně začala řešit danou situaci a v rámci možností pomáhat našemu obyvatelstvu."
Dopravní automobil byl pořízen na základě výběrového řízení, kde byla hlavním kritériem nejnižší cena. Nejlepší nabídku podala firma AutoTrutnov. Celková cena automobilu byla 920 829,- Kč, kdy Ministerstvo vnitra poskytlo dotaci ve výši 450 tis. Kč a Pardubický kraj 350 tis. Kč, zbylou část, což činí 170 829,- Kč bylo financováno z rozpočtu obce Otradov.
Dopravní automobil bude začleněn do výjezdu zásahové jednotky obce Otradov, je určen pro přepravu jednotky k zásahům a k plnění úkolů na úseku ochrany obyvatelstva, k ochraně majetku a omezení škod při mimořádných událostech a živelních pohromách. Dále bude určen k zajištění chodu Jednotky sboru dobrovolných hasičů.
Přání hasičům: "Pevně doufám, že nový automobil bude využit co nejméně k zásahům proti živlům, a věřím, že pokud se o nový automobil budete pečlivě a láskyplně starat, bude k vaší radosti a spokojenosti sloužit dlouhá léta. Děkuji vám za vše, co pro své spoluobčany a obec Otradov děláte."
Datum konání: 18. 6. 2020 - 18. 7. 2020
Vážení občané,
v příloze Vám zasíláme návrhy železničních jízdních řádů pro období 2020/2021, které vydala Správa železnic. Případné připomínky prosím zasílejte na emailovou adresu: obec@otradov.cz nebo starostka@otradov.cz, a to do 18. července 2020. Do předmětu zprávy prosím uveďte Připomínky k návrhu JŘ 2020/2021.
tiscali_email_2271018714_navrhy-zeleznicnich-jizdnich-radu_prilohy.zip
Na níže uvedeném odkazu naleznete veškeré návrhy pro celou ČR:
https://www.spravazeleznic.cz/cestujici/jizdni-rad/navrh-jizdniho-radu-na-rok-2021
Upozorňujeme, že se jedná o pracovní verze jízdních řádů, ve kterých může docházet k úpravám na základě připomínek měst, obcí, dopravců či cestující ke změnám. Aktualizovaná verze návrhu jízdního řádu bude vydána v srpnu 2020.
© 2024 Otradov, Kontaktovat webmastera, Mapa stránek, Prohlášení o přístupnosti
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO